BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Thursday, January 28, 2010

Lidah bercabang.....

ada blog-blog..menulis tentang Rais anak Yatim tentang ucapan-ucapan beliau dalam sehari dua ini mengenai AT..yang berbeza-beza.
*Kelmarin Rais berkata, blogger berkenaan yang sudah memohon maaf kepada seluruh rakyat Malaysia dan menarik balik 'posting'nya yang menjadi isu sekarang ini tidak akan didakwa.

Hari ini Rais bercakap macam lain pula - Aduka perlu memohon maaf dihadapan Hakim dan boleh memohon maaf secara formal kepada keluarga Diraja Johor.

buat  apa nak diheran kan perangai-perangai pemimpin seperti Rais anak yatim ini...bukan saja dalam 2 hari dia berubah..dalam 2 minit pun dia boleh berubah-ubah.itu lah penyakit-penyakit misteri yang dijangkiti oleh pimpinan seperti mereka ini,bilamana mereka menolak Islam dan cara hidup mereka turut berubah konon-konon untuk menyesuaikan dengan keadaan..ada biasa nampak isteri dia ke...fuhhhhh..cun gilorr..dalam tua ada umphhh...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails