BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Saturday, January 23, 2010

Lidah MALAYSIA KINI dan Lidah bercabang.Malaysia ANA YG PUNYA,,

Niat jahat media di sebalik 'cah keting'(BACALAGI)Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat membidas media yang menurutnya telah memperbesar-besarkan isu "cah keting" atau tikam belakang dalam parti itu sedangkan fenomena itu turut wujud dalam parti-parti politik lain.

Menteri Besar Kelantan itu berkata media juga telah salah tafsir saranannya dalam kuliah Jumaat minggu lalu supaya umat Islam mendoakan perlindungan daripada tuhan supaya parti itu dijauhi niat manusia yang ingin berbuat khianat atau menikam belakang.

Nik Aziz berang dengan laporan media isu 'cah keting'(BACALAGI).

KOTA BHARU 22 Jan. - Menteri Besar, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berang dengan laporan berlakunya 'cah keting' atau cantas-mencantas dalam Pas sebagaimana yang tersiar dalam media minggu ini.
Mursyidul Am Pas itu dalam nada yang keras menegaskan yang beliau tidak pernah berniat untuk menyebut amalan itu berlaku dalam Pas.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails