BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Thursday, January 21, 2010

Tak cukup Hantu..kena Import Lagi: ..Pieem

Mudahkan pengeluaran visa


Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak dan isteri, Datin Seri Rosmah Mansor disambut oleh Perdana Menteri India, Dr. Manmohan Singh (kanan) dan isteri, Gursharan Kaur (kiri) ketika tiba di Rashtrapati Bhavan (Istana Presiden) di New Delhi, kelmarin. Najib dan anggota delegasi dalam rangka lawatan rasmi lima hari ke India bermula semalam dijadualkan mengadakan rundingan untuk meningkatkan perkongsian strategik dengan negara ekonomi ketiga terbesar Asia itu.


NEW DELHI 20 Jan. – Ketika Malaysia menghadapi masalah hampir 40,000 orang warganegara India ‘hilang’ di negara itu, Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini memberi komitmen untuk memudahkan urusan pengeluaran visa bagi kemudahan ahli-ahli perniagaan dari India.
Perdana Menteri berharap langkah itu akan memberi peluang kepada ahli-ahli perniagaan dari India melakukan urusan perniagaan mereka dengan lebih berkesan dengan rakan-rakan mereka di Malaysia.
Sambil mengakui ramai warganegara India yang ingin tinggal lebih lama di Malaysia selepas tempoh visa berakhir tetapi urusan visa perlu dipermudahkan bagi kepentingan bersama.(msia untuk dijadikan hantu ke?)

Beliau berkata demikian ketika berucap pada Forum Perniagaan Malaysia-India di sini hari ini
seterusnya:

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails