BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Sunday, January 17, 2010

Yayasan An-Nahdhoh











 
Yayasan An-Nahdhoh, Kubang Semang, Seberang Perai Pulau Pinang.

Bagi menjana pendapatan Yayasan terutamanya kos pengurusan Maahad Tahfiz An-Nahdoh, Pra-Tahfiz Raudatul Atfal dan program pengajian Madrasah An-Nahdhoh, pihak Yayasan menjalankan aktiviti perniagaan dan antara yang utama ialah Hotel An-Nahdhoh.

Pihak Yayasan menjemput semua pihak untuk mengadakan akitiviti dan program di Hotel An-Nahdhoh. Antara pakej yang kami sediakan:

1. Pakej Penginapan keluarga.
    menginaplah di hotel berciri Islamik dengan persekitaran yang hijau dan mendamaikan. Ikuti kuliah-kuliah pengajian kitab lama/kuning di Madrasah yang disampaikan sendiri oleh YDP Yayasan, Al-Fadhil Ustaz Haji Abdul Mutalib bin Haji Maarof sepanjang menginap di Hotel ini terutamanya Kuliah Perdana pada setiap pagi Sabtu.

2. Pakej Jamuan
    Bercadang untuk mengadakan jamuan akhir tahun syarikat, jamuan makan keluarga bahkan kenduri perkahwinan. Kami menyediakan dewan yang selesa untuk jamuan yang selesa. Untuk majlis perkahwinan, lapangan yang luas disediakan dan tak perlu risau tentang waktu solat. Ruang solat madrasah cukup untuk memberi keselesaan kepada pengunjung dan tetamu untuk bersolat.

3. Pakej Seminar & Mesyuarat.
    Dua dewan seminar disediakan kepada yang berhajat menganjurkan seminar di Yayasan An-Nahdhoh. Dewan serba lengkap ini berada di tingkat atas Madrasah yang pastinya akan memberi keselesaan kepada peserta seminar untuk bersolat. Setiap satu dewan seminar ini mampu untuk mengisi sehingga 500 peserta untuk satu-satu masa (teater style).

Untuk maklumat lanjut; sila hubungi 04-521 3500 atau Jafri Abu Bakar 019-590 6504.

Yayasan AnNahdhoh Pulau Pinang
Hotel AnNahdhoh
Madrasah Annahdhoh 
Maahad Tahfiz AnNahdhoh
Pra-Tahfiz Raudatul Athfal
Pusat Pengajian Raudatul Athfal

843 Mk 5, Kg Petani,
Kubang Semang, 14000 Bukit Mertajam,
Pulau Pinang

Mohon untuk dihebahkan. Moga ada keberkatan.
 
email:amiwelder
__.__,_._

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails