BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Sunday, March 7, 2010

sedaq diri dulu wahai peguam cap kuda kepang..


ahha ahhha haaah dah sendiri tau memang dah jadi Taik..ada hati pulak nak masuk,itu pun kalau pas memperjuangkan Islam..mmg cilaka betoi hang sipeguan cap kuda kepang...dah lah buta mata,buta perut lagi..ooooi mamat hang ingat pas sekular macam screw otak hang yang longgar ke?

Zulkifli Enggan Rayu Pemecatan, Kekal Ahli Parlimen

KUALA LUMPUR: Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baharu Zulkifli Noordin yang baru dipecat Parti Keadilan Rakyat (PKR) hari ini tidak akan merayu ekoran keputusan itu dan tidak akan melepaskan kerusinya di kawasan terbabit.

Sebaliknya beliau menegaskan akan kekal menjalankan tanggungjawabnya sebagai wakil rakyat bebas kerana kedudukannya dipilih oleh rakyat bukan parti.

Beliau juga akan mengkaji dan menimbang pilihan yang ada sebelum mengambil tindakan sewajarnya selain tidak menolak kemungkinan menyertai PAS sekiranya parti itu memperjuangkan Islam pada masa depan.

1 comment:

Anonymous said...

Sebenarnya YB zul ni orang yang sedar diri,beliau cepat keluar dari parti PKR dan PR.Beliau tak pilih mana2 parti UMNO,PAS atau DAP,beliau sekarang BEBAS.YB mungkin sedang berfikir nak pilih UMNO nanti banyak duit masukkkk,nak masuk PAS asyek ngumpat orang sana sini,nak masuk DAP sedar diri ada BIN nak balik PKR parti tak serupa bikin.Sabar YB ngah fikir2kan."Parti TAKYAH"

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails