BIJAN

TABUNG PRIHATIN

"TABUNG PRIHATIN" PAS KAWASAN BUKIT GANTANG;;DERMA BAGI MEMBANTU ANAK YATIM/FAKIR MISKIN/OKU DAN YANG MEMERLUKAN...PADA YANG BERHAJAT SALURKAN SUMBANGAN ANDA MELALUI AKAUN "MAYBANK:NO AKAUN:"558051304442"..MAKLUMKAN SUMBANGAN ANDA KETALIAN:012-4282010/019-5205025/019-5789690.TQ

Tuesday, March 2, 2010

Plihan Raya Perak..semakin hampir...?


Bila bermulanya eposid..penafian TPBN Perak.DS Ahmad husni tiada pilihan raya mengejut di Perak,tetapi kaum puak BN mula aktif menjalankan urusan urusan mereka di peringkat kampung-kampung menandakan akan ADANYA PILIHAN RAYA dalam masa yang terdekat ini.
seperti contoh ,bermulanya bulan mac JKKK Kampung Batu Tegoh dengan bantuan Puteri Umno dalam Dun Kuala sepetang,mula melawat penduduk dari rumah ke rumah,dibawanya bersama borang Bancian expired tahun 2006 untuk diisi oleh penduduk.
Borang photostat saja ,dicop PENGERUSI JKKK MUKIM MATANG,diusung mereka seluruh kampung,tetapi seperti biasa..siketua ketua Mereka akan menafikan..itu yang sedang berlaku sekarang,apa cerita pulak dengan PR...macam mana dengan tindakan atau gerak kerja mereka,jangan buat leka saja kelak hilang sokongan.Ikut maklumat dalam gerakan Puteri dibrain wash kan penduduk,hanya BN yang boleh buat segala kebaikkan.


Timbalan Pengerusi Barisan Nasional (BN) Perak, Datuk Seri Ahmad Husni Hanadzlah hari ini menafikan desas-desus bahawa satu pilihan raya negeri mengejut akan diadakan di Perak menjelang September ini.

Beliau berkata, parti komponen BN di Perak juga tidak menerima sebarang arahan untuk mengemukakan senarai calon parti masing-masing sebagai persediaan menghadapi pilihan raya mengejut itu.

bacalagi...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails